TERMENI SI CONDITII


1. Produsele si serviciile oferite de Cadoucristal, politica de preturi


Produsele comercializate prin intermediul cadoucristal.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de toate documentele, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv, Cadoucristal isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai afla pe stoc sau nu se mai regaseste in oferta curenta a importatorului.
Preturile sunt actualizate periodic, in functie de cursul BNR. Preturile prezentate la fiecare produs sunt preturile finale si includ toate taxele.

2. Plata produselor


Plata produselor comandate de pe site-ul www.cadoucristal.ro, conform acestor "Termeni si Conditii", se poate efectua in avans sau la livrarea produselor.

3. Livrarea produselor


Livrarea produselor se va face oriunde in tara. Cadoucristal isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor este gratuita pentru comenzile de peste 200 ron. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat; receptia se considera facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Cadoucristal.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de la acest client.

4. Garantia produselor


Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie dupa factura. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fara a i se solutiona garantia.

5. Dreptul de returnare a produselor cumparate


Clientul poate denunta unilateral contractul (achizita online) fara penalitati si fara a invoca un motiv anume in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor, cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris (pe e-mail), si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.